Gündem Haber - Sosyal medya hesabından açıklama yapan Arpacı, duruşma sonrası yaptığı değerlendirmede İmamoğlu ve arkadaşlarının morallerinin yüksek olduğunu belirterek, mücadelelerini kararlılıkla sürdürdüklerini ifade etti.
İmamoğlu'na yazdığı mektubu da kamuoyuyla paylaşan Arpacı, Denizli halkının selamlarını ilettiğini belirterek, vatandaşların İmamoğlu'na yönelik sevgi ve desteğinin her geçen gün arttığını söyledi.
Mektubunda davaların siyasi olduğunu savunan Arpacı, sürecin temel amacının CHP'nin iktidar yürüyüşünü durdurmak ve Ekrem İmamoğlu'nun Cumhurbaşkanı adaylığının önünü kesmek olduğunu öne sürdü.
"Zor zamanlar güçlü insanların hikayesini yazar" ifadelerini kullanan Arpacı, mektubunu "Her Şey Çok Güzel Olacak" ve "Ya bir yol bulacağız, ya yeni bir yol açacağız" sözleriyle tamamladı.