Denizli Haber - Denizli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nde B- Reçete uygulaması ve 2026 yılının ilk altı aylık çalışmaları masaya yatırıldı. Denizli İl Tarım ve Orman Müdürü Mustafa Nevzat Zayim başkanlığında yapılan toplantıya, il müdür yardımcıları, şube müdürleri ve ilçe müdürleri katıldı.
Toplantının gündeminde hayvan sağlığı alanında yürütülen çalışmalar ve yıl sonu hedefleri, gıda denetim faaliyetleri, bitkisel üretim ve bitki sağlığına yönelik uygulamalar ile Toprak Koruma ve Arazi Kullanım Kanunu kapsamındaki çalışmalar yer aldı.
B-REÇETE UYGULAMASI ELE ALINDI
Ayrıca B-Reçete uygulamasına geçiş süreci kapsamında yürütülecek iş ve işlemler detaylı şekilde değerlendirildi.
Toplantıda ilçe ve şube müdürlerinin talep ve önerileri de ele alınarak, önümüzdeki döneme ilişkin yol haritası ortak akılla belirlendi.
Denizli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, üretimin artırılması, güvenilir gıda arzının sağlanması ve sürdürülebilir tarım hedefleri doğrultusunda çalışmaların koordinasyon içinde kararlılıkla sürdürüldüğünü bildirdi.