Spor

Denizlili Sporcular U14 Türkiye Şampiyonası’na Damga Vurdu

Kütahya’da düzenlenen U14 Türkiye Şampiyonası’nda Denizli Karma Atletizm Takımı büyük bir başarıya imza atarak toplam 14 madalya kazandı.

Spor Haber - U14 Türkiye Şampiyonasında mücadele eden Denizlili sporcular, hem bireysel hem de takım müsabakalarında önemli dereceler elde etti. Organizasyonda 3 Türkiye şampiyonluğu, ikincilik ve üçüncülük derecesi elde eden takımlar, genel klasmanda dikkat çekici bir performans sergiledi.

Denizlili sporcu Azra Taşkın uzun atlamada Türkiye şampiyonu olurken, Münevver Arya Özel cirit atmada Türkiye birincisi oldu. 4x200 metre bayrak takımında ise Kerem Emre Çakmaklı, Osman Karagöz, Muharrem Emir Süyün ve Muhammed Hilmi Ardıç Türkiye şampiyonluğunu elde etti.

Ayrıca Yavuz Altıntaş triatlonda Türkiye ikincisi olurken, yüksek atlamada dördüncülük elde etti. Ali Eymen Alper yüksek atlamada Türkiye üçüncüsü olurken, triatlonda beşinci sırada yer aldı.

Özge Kirez uzun atlamada Türkiye üçüncüsü olurken, 60 metrede sekizinci sırayı aldı. Zeynep Melike Arslan ve Elif Sude Şakır ise cirit atmada Türkiye üçüncülüğü elde etti.

Denizli Karma Atletizm Takımı’nın elde ettiği başarıda antrenörler Cavit Ceylan, Eray Demir, Osman Çaka, Gizem Demir ve Mesut Öztürk önemli rol oynadı.

Elde edilen derecelerle Denizli ekibi, U14 Türkiye Şampiyonası’na damga vurdu.