Denizli

Yeşil Vatan için sahadalar! Denizli’de yangın nöbeti

Denizli Orman Bölge Müdürü Ahmet Köle, yangın sezonunun en kritik günlerinde sahaya indi. Buldan ve Sarayköy’deki yangın ilk müdahale ekiplerini ziyaret eden Köle, ardından Babadağ Belediye Başkanı Murat Kumral ile bir araya gelerek orman yangınlarına karşı alınacak tedbirleri masaya yatırdı.

Denizli Haber- Denizli'de yaz aylarının gelmesiyle birlikte orman yangınlarıyla mücadele çalışmaları en üst seviyeye çıkarıldı. Denizli Orman Bölge Müdürü Ahmet Köle, yangın riskinin yüksek olduğu bölgelerde gece gündüz demeden "Yeşil Vatan" nöbeti tutan personeli yerinde ziyaret ederek moral verdi.

Yangın Ekiplerine Nöbet Ziyareti

Bölge Müdürü Ahmet Köle’nin saha mesaisinin ilk durağı, Buldan Orman İşletme Müdürlüğü’ne bağlı. Sarayköy ve Tekke yangın ilk müdahale ekiplerini ziyaret gerçekleştirdi. Personelin fiziki şartlarını, araç-gereç donanımını inceleyen ve taleplerini dinleyen Bölge Müdürü Köle, kritik yaz sezonunda gösterdikleri üstün gayretlerden dolayı tüm ekibe teşekkür etti.

Babadağ'da "Orman Yangınları" Zirvesi

Saha incelemelerinin ardından Babadağ ilçesine geçen Köle, Babadağ Belediye Başkanı Murat Kumral’ı ziyaret etti. Ziyarette, devam eden ormancılık faaliyetleri ve yangınla mücadele çalışmaları hakkında fikir alışverişinde bulundu. Ziyaret ve inceleme programına; Orman Bölge Müdür Yardımcısı Mehmet Doğan ve Buldan Orman İşletme Müdürü Derya Özden de eşlik etti.