Denizli Haber- Acıpayam Belediyesi, ilçenin dört bir yanında ulaşım konforunu artırmak ve altyapısını güçlendirmek adına çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Çalışmalar kapsamında Apa Mahallesi’nde sathi kaplama gerçekleştirildi.
Belediye Başkanı Levent Yıldırım, Apa Mahallesi’nde yürütülen yol çalışmalarını yerinde inceleyerek önemli açıklamalarda bulundu. Belediyenin kendi kaynaklarıyla hizmet kalitesini artırdığına dikkat çeken Yıldırım, tasarruf ve verimlilik vurgusu yaptı.

"KENDİ ARACIMIZ, KENDİ EKİBİMİZLE SAHADAYIZ"
Başkan Levent Yıldırım, belediyenin öz kaynaklarıyla araç filosuna yeni katılan iş makinelerinin ilk kez Apa Mahallesi'ndeki çalışmalarda kullanıldığını müjdeledi. Yıldırım, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
" Apa Mahallemizde yol çalışmalarımız devam ediyor.Belediyemizin öz kaynaklarıyla araç filosuna kazandırdığı asfalt sathi kaplama makinemiz ve silindir makinemizle ilk uygulamamızı gerçekleştirdik. Kendi araçlarımız ve kendi ekiplerimizle mahallelerimizin ihtiyaçlarını karşılamaya, ulaşım konforunu artırmaya devam ediyoruz.”

ACIPAYAM’IN HER NOKTASINA GÜÇLÜ HİZMET
İlçenin her köşesine adil ve güçlü bir hizmet altyapısı ulaştırmayı hedeflediklerini belirten Başkan Yıldırım, " Çok hızlı çok pratik zaman kaybı olmadan sathi kaplama yapıyoruz. Bu bize bütün mahallelere hızlı bir şekilde erişimimizi sağlayacak. Bütün vatandaşlarımıza eşit bir şekilde adaletli bir şekilde hizmet üretebilmemizi sağlayacak. Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Dedi.






