Denizli Haber- Altın piyasası, yaklaşan bayram öncesinde durağanlaşırken, Denizli Sarraflar ve Kuyumcular Odası Başkanı Yusuf Yıldırım, drttv.com’a açıklamalarda bulundu ve “Bayramda altında artış olur mu?” sorusuna yanıt verdi. Yıldırım, mevcut yatay seyrin bayram sonuna kadar korunacağını ifade ederek, “Son 3- 4 gün altın yatay bir seyir izliyor. Bayram tatili sonrasına kadar böyle devam edeceğini düşünüyorum. Tabii olağanüstü bir durum olmazsa” dedi.

Yusuf Yıldırım

“8 BİN 300’Ü GÖREBİLİR”

Başkan Yıldırım, Ramazan Bayramı sonrası ise altında artış beklediklerini ifade etti. Altında yukarı yönlü bir ivme beklediğini vurgulayan Yıldırım, “Bayramdan sonra gelişmelere göre tekrar bir 8 bin 200, 8 bin 300 bandına kadar yükseleceğini düşünüyorum. Altın her dönem güvenli liman olma özelliğini koruyor. Vatandaşlar her zaman elinde bir miktar altın tutmaya devam etsinler” dedi.

Abd Ve İsrail'in, İran'a Saldırısı Sonrası Altın Ve Gümüş Fiyatları Sert Yükseldi! (3)

Güncel olarak gram altın 7 bin 96 liradan, çeyrek altın ise 11 bin 800 liradan alıcı buluyor.

Denizli’de “Sağlıklı Hayat Saatleri” projesi devam ediyor
Denizli’de “Sağlıklı Hayat Saatleri” projesi devam ediyor
İçeriği Görüntüle

Muhabir: AYŞE TOK