Denizli Haber-Buldan Belediye Başkanı Mehmet Ali Orpak, Dört Eylül Fehmi Mehmet Şükriye Erenköy Ortaokulu’nda kermese katıldı. Okul bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler tarafından hazırlanan stantları tek tek gezen Başkan Orpak, miniklerle sohbet ederek kermese destek verdi. Renkli ve samimi görüntülere sahne olan programda öğrencilerin heyecanına ortak olan Orpak, öğretmenler ve velilerle de bir araya geldi. Etkinlikte birlik ve dayanışma ruhunun en güzel örneklerinden birinin sergilendiğini belirten Başkan Orpak, organizasyonda emeği geçen tüm öğretmenlere, öğrencilere ve velilere teşekkür etti.

Denizli Haber Buldan Orpak3

Eğitim ve sosyal faaliyetlerin önemine dikkat çeken Orpak, belediye olarak bu tür etkinliklere destek vermeye devam edeceklerini ifade etti.

Müdür Çalışkan'dan yılsonu mesajı
Müdür Çalışkan'dan yılsonu mesajı
İçeriği Görüntüle

Denizil Haber Buldan Orpak

Kaynak: HABER MERKEZİ