Dünya Haber - Dünya genelinde hantavirüs endişeleri sürerken, bu kez ABD çıkışlı dev bir kruvaziyer gemisinde norovirüs paniği yaşandı. Fransa’nın Bordeaux kentine ulaşan gemide bir yolcunun hayatını kaybetmesi sonrası 1700’den fazla kişi karantinaya alındı.

Denizli Haber Norovirüs1

Petrol yüklü gemiler Hürmüz Boğazı'ndan geçmeye başladı
Petrol yüklü gemiler Hürmüz Boğazı'ndan geçmeye başladı
İçeriği Görüntüle

OKYANUSTA İLERLERKEN 115 KİŞİ RAHATSIZLANDI

Princess Cruises tarafından işletilen “Caribbean Princess” isimli kruvaziyer gemisinde norovirüs salgını tespit edildi. ABD medyasında yer alan haberlere göre, 28 Nisan’da sefere çıkan ve Dominik Cumhuriyeti’ne gitmek üzere Kuzeybatı Atlas Okyanusu’nda yol alan gemide 102 yolcu ile 13 mürettebat rahatsızlandı.

Kaynak: haberler.com