Denizli Haber - Denizli İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Emre Çalışkan, eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrencilere, öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil dönemi temennisinde bulundu.

Denizli Nöbetçi Eczaneler
Denizli Nöbetçi Eczaneler
İçeriği Görüntüle

Çalışkan mesajında;

"2025-2026 eğitim-öğretim yılının sonuna geldik. Ülkemizin geleceği, Denizli’mizin gururu tüm öğrencilerimize, öğretmen ve eğitimcilerimize gönüllerince dinlendikleri bir tatil diliyorum.

Yaşadığı çağı tanıyan ve bu çağa dair köklerinden aldığı bilgelikle söyleyecek sözü olan insanlar yetiştirmek, doğru ve yerinde bir eğitim öğretim hizmetiyle mümkündür. Bu hizmetin verildiği örgün eğitim yuvaları olan okullarımız, çocuk ve gençlerimizin akademik ve kültürel olarak kendilerini yetiştirdikleri yerlerdir. Bakanlığımız tarafından hazırlanan ve eğitime yepyeni bir ufuk kazandıran "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli" de okullarımızın görev ve sorumluluklarını daha da güçlendirmiş; bu çatılar altında sahip olduğu bilgiyi beceriye dönüştürebilen, milli ve manevi değerlerimizle barışık, okuyan, düşünen ve üreten bir neslin yetişmesine önemli katkı sağlamıştır.

İlimiz genelinde okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde öğrenim gören 180.713 öğrencimiz, bir yıl boyunca büyük bir emek ve gayret gösterdi. Sınavlar, etkinlikler, projeler, çalışma ve dersler derken bir yılı daha tamamladılar. Renklerle tanıştılar, yazmayı öğrendiler, kendilerini yetiştirip hayallerini hedefe taşıdılar. Türkiye Yüzyılına bir yıl daha büyüdüler. Dinlenmeyi, büyüyen kendileriyle ve sevdikleriyle vakit geçirmeyi hak ettiler. Ancak yaz tatilini sadece yorgunluk atmak üzerine değil; düşünmek, yeni ilgi alanları keşfetmek, mümkün olduğunca kitap okumak vb. küçük etkinliklerle kendini tanımak için harika bir fırsat olarak değerlendirmek küçükten büyüğe hepimize çok faydalı olacaktır kanaatindeyim.

Sevgili Öğrencilerimiz,

Bu süreçte fiziksel, zihinsel ve duygusal gelişiminize katkı sağlayacak etkinliklerle verimli bir tatil geçirmeniz çok önemli. Dinlenmeyi, imkânlarınız çerçevesinde, verimli hale getirirseniz ilerleyen eğitim hayatınızı kolaylaştırırsınız. Karnedeki sonuçlarınızı kendinize dair bir değerlendirme olarak görerek eksiklerinizi tamamlamanız; iyileri koruyup geliştirmeniz ve ilgilerinizi farklı gözlerin değerlendirmesinden okumanız da çok kıymetli. Yeter ki tek amacınız kendini bir adım daha ileriye taşıyan sen ol. Bu yolculuğunda yanı başında Denizli eğitim ailesi hep seninle olacağız.

Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak; öğrencilerimizin başarı yolculuklarında her zaman yanlarında olan çalışkan öğretmenlerime, desteklerini esirgemeyen kıymetli velilerimize ve yıl boyunca özveriyle çalışan tüm eğitim yöneticilerimize gönülden teşekkür ediyorum. Başarılarla dolu bir eğitim yılını daha geride bırakırken tüm öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diliyor; yeni eğitim-öğretim yılında kendilerini aramızda görmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz.

İlimizde, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte 784 resmî ve özel okulumuzda eğitim gören 180.713 öğrencimiz karnelerini almanın heyecanını yaşayacak; 15.880 öğretmenimiz ise yoğun ve özverili bir çalışma döneminin ardından yaz tatiline girecektir."

Kaynak: HABER MERKEZİ